2009年4月22日星期三

好抵呀,$13 排 Lindt Intense Orange Dark Chocolate 咋!

        係呀,真係 $13 排 Lindt Intense Orange Dark Chocolate 呀!

        逢星期五都要入元朗老人中心教合唱團,如果時間尚早的話,我一定會去新元朗中心商場果間百佳行吓,因為果間百佳買嘢其實係好似 Taste 咁,比較多款式,而且有時有更加係連 Taste 都無得賣而佢有得賣!相信佢係全港唯一一間 Park 'N Mega Store (係 Mega Store 而唔係 Super Store 呀),起碼到目前為止我都淨係見過呢間 Mega Store。

        喺 Mega Store 裡面,有一個貨架係專擺一啲就快到期嘅產品,通常都會以低過半價嘅價錢售賣,以我又細到大都唔怕食過期嘅 "本領" ,呢度啲貨品真係合哂我嘅合尺,可以超低價試到一啲平時較為價嘅高檔貨,好似上次盒 Davidoff Cafe Rich Aroma 就係喺呢個貨架度搵到。



  
        上次食過隻 Lindt Intense Orange Dark Chocolate,真係一試難忘,成日都吼住超市減價就再入貨。本來前一日喺 Market Place by Jason 度見到佢減到 $20.9 一包已經叫做好抵,所以即時買咗兩排,點知第二日喺呢間百佳見到仲荀,只賣 $13,咁荀,咁就當然要大舉掃貨啦,唔買都對唔住自己啦!一買就買 4排,實行嚟一招平均成本法,夾埋之前喺 Market Place by Jason 買果兩排,前後總共買咗 6 排。咪以為我咁貪小便宜咁掃貨呀,其實係買嚟還人情債嘅,一排買俾 Louisa,一排買俾 Winnie,一排俾我老豆,咁自己就得番 3 排咋!



沒有留言:

發佈留言