2010年1月30日星期六

班蘭椰漿

        係東南亞食品中,好多時都會用到椰漿同班蘭葉,而將呢兩樣食材夾埋一齊用,呢個配搭簡直就係 "天作之合",不論係聞味道定係食味道,都係非常之夾。

        今日我就整定啲班蘭椰漿,方便隨時拎出嚟用,做各式甜品、糕點都唔錯




 
材料:
椰漿            
一罐 (440 毫升)
班蘭葉        12 塊

- 先將班蘭葉洗乾淨,然後剪碎。

- 將班蘭葉碎放入攪拌機內,加入椰漿,開機將班蘭葉攪碎。

- 之後將混合物倒入篩內隔渣即成。

- 冚好蓋就可以放入雪櫃內儲存。

 

隔好渣之後就可以用喇!







班蘭椰漿不但顏色靚,用佢嘅食物仲好清香


 
 

Notes:
- 由於
椰漿始終係易變壞嘅食材,所以最好都係盡快用完。
 
 
 

2 則留言:

  1. 用嚟整咩好....點整呀?
    [版主回覆02/01/2010 14:10:00]        可以用 嚟 整 椰汁班蘭糕 、班蘭戚風、印尼黃金糕 …… 其實我今次主要係要 嚟整班蘭戚風,整好 咗 o架喇,不過要等我個 friend send 番 啲相俾我先可以 post 上 blog 度,佢 哋個個都話好香、好好食呀!

    回覆刪除
  2. 請問班蘭葉係哪裡可以買到?
    [版主回覆02/06/2010 23:44:00]        九龍城一帶賣東南亞食材鋪頭就有 o架啦,或者妳去果間「營多東南亞超級市場」都有呀,不過貴少少囉!話唔定妳屋企附近有賣呢類 嘢 嘅舖頭都會有得賣。

    回覆刪除