2010年3月10日星期三

柚子芒果醬 Pomelo Mango Jam

        早前 Louisa啲果醬送俾朋友,包括士多啤梨果醬同柚子芒果醬,不過我兩隻果醬都無試呀,因為當期時我自己都啱整咗士多啤梨果醬,而 Louisa 就話俾我聽隻柚子芒果醬好評如潮,連 Winnie 食過都讚好,所以我就叫佢教我整喇。

       其實都唔難整,反而要買到柚子皮同柚子汁比較難,好彩 Louisa 早前 "割愛" 將佢用剩嘅少量柚子皮同柚子汁俾我,咁我就有機會學整喇!咁啱上星期「惠康」啲芒果又勁減,3 個都只係$5 咋,雖然完全未熟兼仲好青,不過我都照買,因為真係好平,擺到一個禮拜後嘅今日,已經完全熟透,可以開工啦!



材料:
芒果肉     
1 杯
糖             1/2 杯
柚子汁      2
湯匙

柚子皮      適量

- 將芒果肉切細;柚子皮切幼絲。

- 將芒果肉同柚子皮放入煲內,加入柚子汁拌勻。

- 用中火將材料煮熱,芒果開始變軟身後就加埋糖一齊煮溶。

- 當煮到起泡時就轉中細火繼續煮。

- 果醬煮到濃稠且有光澤時,則代表果醬已經煮好。

- 熄火後就可以將果醬入樽。
 
 
 
 

諗唔到煮起有咁多,就送一樽俾老豆個農場 friend吓先!



 
 
 

Notes:
- 用嚟裝果醬嘅樽事前必須消毒,請參考《玻璃樽消毒方法》。

 
- 要確定果醬煮好與否,請參考《草莓果醬》做法。

- 因自家製果醬並無添加防腐劑,所以做好嘅果醬一定要放雪櫃內保存。





沒有留言:

發佈留言