2010年5月10日星期一

和風朱古力 ( 綠茶味 & 黃豆味 ) Wa Chocolate ( Matcha taste & Kinako taste )

        最近,好友明仔因為發生咗啲事,令到佢好唔開心,仲茶飯不思呀!我知佢呢次真係好傷、好痛,所以今日我就約咗佢出嚟,陪佢一齊食嘢、行街、傾偈,專登陪足佢成個晏晝,等佢唔好一個人亂諗嘢。

        唔只咁,我仲親手整咗朱古力送俾佢!希望佢食完之後可以開心番啲啦。不嬲我都知佢好鍾意朱古力同綠茶,所以就專登摷哂我屋企嘅食譜,睇吓有冇方便拎出街嘅食品係用呢兩種食材整嘅,點知真係黃天不負有心人,真係俾我搵到喎!太開心喇,即刻開工整先!!




材料:
朱古力          150 克
白芝麻醬       1 湯匙
豆漿              50 毫升
抹茶粉          適量
黃豆粉          適量




- 攪拌兜內放入朱古力、芝麻醬同豆漿,座熱水溶解。

- 當朱古力完全溶解後,即可移開熱水。

- 將所有材料攪拌至完全混合且呈幼滑狀態。





- 將朱古力混合物倒入已預先墊好保鮮紙嘅容器內,掃平表面。

- 放入雪櫃內雪兩個鐘左右至凝固。

- 朱古力凝固後,連保鮮紙一齊拎出,切成適當大細嘅朱古力粒,然後滾上抹茶粉或
  黃豆粉即成。


食譜係嚟自福田淳子嘅《我愛和風洋菓子》。



原來個 texture 係好似 Melty Kiss 咁,入口即溶!









切開嚿朱古力,裡面係咁嘅。








Pack 好入袋就可以送俾明仔喇!






Notes:

- 最好選擇濃度較低嘅朱古力,因為朱古力甜味可平衡番抹茶粉或黃豆粉嘅甘味。

- 豆漿亦可用牛奶或清水代替。

- 黃豆粉 ( Kinako ) 可以喺日式超市度搵到。





4 則留言:

  1. 嘩 ,簡單又好味呀 ,仲出動埋你新鮮出爐既私伙芝麻醬添......條友真係幸福囉,幾多人錫佢呀  , 你要兜巴拍醒佢先得啦........
    [版主回覆05/11/2010 12:52:00]        係啦,真係要兜巴星呀!!同佢行行 吓 街,食食 吓 嘢,總會間唔中 "唉" 一句,咁我就知佢又 諗起個衰人!!

    回覆刪除
  2. 仲有呀 ,由依家開始 ,淨古力得啦, 可以走茶啦.......
    [版主回覆05/11/2010 12:54:00]        嗯,係喎,妳唔講起都無留意 o添!我應該唔好用綠茶呀,今次係我去 "撩" 佢個傷口 o添,真係罪該萬死呀!!

    回覆刪除
  3. 多謝~味道喔!有待改進,不過你好有心呀
     
    [版主回覆05/11/2010 12:48:00]        唔駛多謝,駛乜咁客氣!
            係啦,試過一次,下次醒目喇,唔會再用 72% 朱古力,可能用 55 - 62% 會好 啲 ,唔駛咁苦!

    回覆刪除
  4. 係咁架喇, 唉一輪就冇事, 食埋你啲朱古力就諗起有人關心佢仲快啲好!!  連豆漿同芝麻醬都自家製...勁囉
    [版主回覆05/12/2010 18:46:00]        不過見佢都慢慢 recover 喇,應該好快無事喇!         因為豆漿同芝麻醬都用好少,唔想 嘥錢買呀!我份人好孤寒 o架!

    回覆刪除