2010年11月15日星期一

橙香燕麥包 Orange Oat Bread

        喺屋企閉關兩日,完全無落過街,唔駛出街嘅日子,我一定唔會剃鬚,因為我皮膚唔好,所以要俾佢多啲休息。點知今日 Winnie 要拎嘢過嚟俾我,於是就俾佢見到我個鬍鬚 "lut 突" 嘅頹廢 look!


        講番正題先,正如我之前所講,呢兩日無出過街,無買到嘢整 lunch,又唔想餐餐都煮麵食,晏晝煮飯食就更加少之又少,所以就整個歐陸包,加杯咖啡,咁就攪掂餐晏喇!






材料:
法國麵包粉       
120 克
高筋麵粉           100 克
裸麥粉               30 克
老麵                  50 克
鹽                      5 克
糖                     10 克
即用酵母           4 克
水                      約 150 毫升
橄欖油              10 克
橙皮茸              1 個橙份量
燕麥                  20 克
小麥胚芽          10 克

罌粟籽              適量

- 將粉類、酵母、糖、老麵、橙皮茸、橄欖油同水混合,搓成麵糰。

- 然後加入鹽,繼續搓成光滑麵糰。

- 加入燕麥及小麥胚芽,搓到完全混合好為止。

- 將麵糰滾圓,放已灑粉嘅兜內,冚好保鮮紙,發酵 1 個鐘。

- 將麵糰拎出,排氣、再滾圓,之後放番入兜內醒發,時間為 30 分鐘。

- 醒發後將麵糰分割成 4 份,滾圓,用水噴濕表面,然後沾上罌粟籽。

- 麵糰放上已鋪入爐防黏紙嘅烤盤上,冚上保鮮紙作最後發酵 45 分鐘。

- 發酵完成後,用利刀喺麵糰表面 "界" 出十字花紋,之後放入已預熱至 200 °C 嘅焗爐
  內,噴蒸氣焗約 25 分鐘。
 
- 隔 10 分鐘後再噴多次蒸氣

- 焗好之後放上架上攤凍,完成。

以上材料份量可做直徑 8 厘米麵包 4 個。
 


不單只顏色靚,而且仲有淡淡嘅橙香味,非常吸引!

 

 


麵包花紋裂得好靚。

 

 

 


今次個麵包非常軟熟,好有彈性,而且表面又唔會太過硬,
唔知係咪因為溝
咗部份高筋麵粉而唔係全用法包粉
再加上只係噴咗兩次蒸氣嘅關係呢!



 

Notes
- 麵包表面要香脆的話,可用埋法國麵包粉取代高筋麵粉。

- 想橙香味更加濃的話,可以加入兩個橙份量嘅橙皮茸。

- 若焗爐無噴蒸氣功能的話,可用噴水壺直接向爐內噴水。


       

2 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2010年11月17日 下午3:53

    麵包大師呀
    [版主回覆11/17/2010 21:27:00]        嘩,妳唔好咁講呀,真正大師大有人在呀,我只不係玩玩 吓 o架咋 !!         妳做乜叫自己做香傭呀!?

    回覆刪除
  2. 嘩.......駛唔駛靚成咁呀????啲 poppy seeds 更是我的至愛呀!真係好羨慕你整咁多正飽飽呀.............麵包大師!!!
    [版主回覆11/20/2010 19:38:00]        有幾靚呀!不過果幅大特寫就專登 post 出 嚟 引妳 嘅,因為知妳勁鍾意罌粟籽嘛!         死 嘢呀,連妳都潤埋我一份!!妳都可以整到呢 啲包包啦,我整得 嘅都唔慌難得去邊啦,駛乜羨慕我呀!

    回覆刪除