2011年7月30日星期六

自家製檸檬醬 Homemade Lemon Curd

        以前見到有食譜用 lemon curd 嚟整嘢食,我都好想試,但係諗吓又要買多樽醬返屋企就即刻興緻大減!

        原來自己整檸檬醬都唔太難,材料簡單,做法容易,鍾意橘類水果嘅我當然要試整啦!不過,除咗檸檬之外,牛油佔嘅比例都唔少,如果我頂唔順的話 ……… 唔緊要,一於將牛油份量縮減,都係接受唔到的話,呢樽醬一定會有人承受嘅!!



材料:
檸檬      2
雞蛋      2
        100
牛油      40

 
- 先將檸檬皮刨茸,之後搾汁;雞蛋拂打成蛋液。

- 除牛油外,將其餘材料全部倒入煲內,用打蛋器混合好。

- 用慢火加熱,邊煮邊用打蛋器攪拌。

- 當混合物煮熱後就加入牛油,繼續邊煮邊攪拌。

- 煮到適合嘅濃稠度就可以熄火,將檸檬醬倒入已消毒嘅玻璃樽內保存即可。


味道酸酸甜甜,好味道呢 …… 簡直無法形容呀,所以唔駛
搵人承受喇! 我唔單之減咗牛油,仲減埋糖
比起我參考嗰個食譜, 足足減咗一成有多呀!
 
 
 
 
 
 
Notes
- 想知道點樣消毒玻璃樽,請參考《玻璃樽消毒方法》。

- 煮醬時一定要用慢火,以避免蛋液煮熟凝固,若蛋液真係凝固的話,可將之過篩。
 
- 你亦可以將材料隔水加熱咁煮,蛋液就無咁易煮熟,但相對會用較長時間煮好。
 
 
 

6 則留言:

  1. i love lemon curd!!
    [版主回覆07/31/2011 00:52:00]        係呀,真係幾好味!

    回覆刪除
  2. 咁你整檸檬jam咪冇牛油囉....
    [版主回覆07/31/2011 00:53:00]        係喎!不過見到唔透明 嘅 鮮黃色吸引好多!下次整 lemon jam 先!

    回覆刪除
  3. 呢個極少食.......更加唔會整,
    [版主回覆08/01/2011 01:07:00]        妳唔食酸 嘢 o架?但我覺得好好味呀!

    回覆刪除
  4. 你會點用呢個lemin curd呀?
    [版主回覆08/01/2011 01:06:00]        星期一開估!

    回覆刪除
  5. 我之前整過好酸呀…好似最後冇減到糖…不過唔知係咪同你同一個份量

    回覆刪除
  6. 依家好難買到靚的新奇士檸檬,D皮 好澀,唔知會否影響味道呢?🤔

    回覆刪除