2014年8月19日星期二

真係激死人呀!!

        前後都只係相差四日,個價又再創新低!?!?真係激到爆!!好彩今日睇咗新 catalogue,盞燈嚟緊都仲係賣 $199.9,如果今年仲賣平咗的話,我真係要撞牆同咬脷!!!!
 
 

好友Facebook 度見到我個 post,知道燈膽減價,佢又即刻
走佢買兩個兼買埋盞燈,原來佢都係睇中呢盞燈好耐,
呢次真係累佢蝕哂!佢話如果係喺美加的話,
可以向IKEA」追番差價,呢樣真係要
引入香港至得喇!!



 

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 但係已經用過喇喎,同埋佢得兩日快閃價咋!!

      刪除
  2. 退貨呢D服務在香港唔使望呀,現在都有D會有七日換貨,但都要有規限,不過在外國係好平常,佢地有專櫃為您服務,不需要理由,而且係原銀奉還,甚至有D在您買貨後,而指定期限內它減價的話,您都可以憑發票取回差頞咖。我記得我細佬在埠仔做小型超市,有人來買貨,冇帶保冷冰箱,她便買了一個盛載她的冷藏食物,下次她回來買貨,就要退貨攞返錢,一樣要退比佢呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 若站喺消費者角度而言,咁睇嚟外國真係好好多喎,做生意就麻煩喇!

      刪除
  3. 試下先,話買錯攞,$29.9真的好平

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦,因為快閃價嗰兩日我都唔使出街,無理由搭 $40 車來回去換,得不償失呢!

      刪除