2016年7月10日星期日

素蛋黃醬 Vegetarian Mayonnaise

        一直都好想整呢個素蛋黃醬,因為食齋日都可以食嘛,但可惜唔係懶蟲上身,就係情緒唔好,無心情做多餘嘢!!趁今日比較得閒,又係食齋日,的起心肝整吧!
 
        其實用盒裝豆腐整就比較乾手淨腳,一開即用都得,但我自己就唔多鍾意,因為得個滑字,完全無豆香味,所以無論係煮餸定係整西點、甜品,我都係會揀番豆腐檔賣嘅豆腐。
 
 

材料:
腍豆腐
檸檬皮茸
檸檬汁
白醋
芥末
黑椒

橄欖油
 
- 豆腐略沖洗後,隔水蒸 10 分鐘,攤凍並倒去多餘水份,備用。

- 除橄欖油外,將所有材料放入食物處理器內攪打均勻。
 
- 繼續邊攪打,邊加入橄欖油,直至變得順滑及自己喜歡嘅濃稠度即成。
 
 
 
加入香草、洋蔥、capers 等材料,就成為 tartar sauce
但因為今日要食齋,所以我無落洋蔥喇!
 
 




再加入茄汁同茄膏的話,就變成千島醬喇!!
 





估唔到半件豆腐,加埋其他材料,
個醬多到一樽都裝唔哂!
 





新鮮整好個千島醬,梗係即刻用嚟撈沙律啦!
 
 
 
 
 
Notes
-
所有調味料用量可依個人口味調配,並無一定份量比例。
 
- 豆腐蒸過之後,可將多餘水份迫出。
 
- 芥末醬可選用適合自己口味的一款:法式 Dijon 芥末醬味道比較清淡;芥末籽醬口感
  比較豐富;英式芥末味道最濃。

- 他他醬用料請參考《他他醬》。



8 則留言:

  1. 好得意呀~~無諗過素醬係咁整:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都唔知,都係上網參考多個做法之後先至綜合出自己嘅做法。

      刪除
  2. 好喎,可以自己做,唔使買一枝枝嗰D,又健康,謝謝您的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣喎小月!

      係呀,食幾多先整幾多,不過就無得隨時拎起手都有得用囉!

      刪除
  3. 我食沙律未必落醬食,但亦感謝你用心的分享,令我可以學習更多。��

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,各人口味唔同,揀啱自己鍾意嘅方式就係最好! ^^

      唔好客氣啦!

      刪除